نوشته شده توسط : تک پروژه

پایان نامه دوره کارشناسی محاسبات ابري موبايل

 

قالب:word                                 

تعداد صفحات:86

سال:1394

قیمت:25000t

 

چکیده

با وجود استفاده روز افزون از تلفن همراه، بهره برداری از پتانسیل کامل آن به دلیل مشکلات ذاتی آن از قبیل: کمبود منابع، قطع شدن مکرر و تحرک  بسیار دشوار است، رایانش ابری موبایل می تواند این مشکلات را با اجرای برنامه های کاربردی تلفن همراه به استفاده کنندگان از طریق منابع خارجی برطرف نماید .

در این مقاله، ما شما را با یک بررسی گسترده از پژوهش در حوزه  رایانش ابری تلفن همراه آشنا می کنیم، در حالی که  برجسته نگرانی های خاص که اشاره شد در رایانش ابری همراه وجود دارد. ما در حال حاضر یک طبقه بندی بر اساس نکات کلیدی مسائل موجود در این زمینه انجام داده ایم و در خصوص آنها بحث  می نماییم، بحث در مورد روش های مختلف اتخاذ شده برای مقابله با این مسائل و مشکلات است در نهایت ما دراین مقاله با یک تحلیل انتقادی چالش هایی را که این حوزه هنوز با آنها مواجه نگردیده است می پردازیم  و  آنها را جهت انجام پژوهش در آینده ارائه می دهیم.

 

دانلود فهرست پایان نامه

 

 



:: برچسب‌ها: محاسات ابري موبايل , mobile cloud computing ,
:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تک پروژه

پایان نامه دوره کارشناسی اسپـــــــم



قالب:word                                 

تعداد صفحات:43

سال:1393

قیمت:25000t

 

 

 

اسپم یا هرزنامه چیست

 

یکی از مشهورترین انواع اسپم هرزنامه است اما اسپم می‌تواند شامل اسپم در پیام‌رسان‌ها، اسپم در گروه‌های خبری یوزنت، اسپم در بخش نظرات وبلاگ‌ها و صفحات ویکی و فروم‌های خبری و غیره هم بشود.


 

پیشینه

 

اولین اسپم در سال ۱۹۷۸ توسط گری فورک ارسال شد او به قصد تبلیغ شرکتش ششصد نامه به کاربران فرستاد ، از نظر فنی، ارسال اسپم تقریباً بدون هزینه‌است و این مساله باعث شده شرکت‌های بازاریابی، به سمت آن حرکت کنند. از آن‌جایی که ارسال اسپم مشکل فنی چندانی ندارد، بیشتر و بیشتر شاهد افرادی هستیم که به سراغ فرستادن اسپم می‌روند و به همین دلیل کشورها در حال تصویب قوانینی برای مبارزه با این امر هستند.

 

 

 

دانلود فهرست پایان نامه

 



:: برچسب‌ها: spam , اسپم , هرزنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تک پروژه

پایان نامه دوره کارشناسی سیستم اطلاعات مدیریت


قالب:word                                 

تعداد صفحات:61

سال:1393

قیمت:5000t

 


     یک سیستم اطلاعات به جمع آوری ،ذخیره ، تحلیل و انتشار اطلاعات برای یک هدف خاص می پردازد. یک سیستم اطلاعات مانند هر سیستم دیگری دارای ورودی (داده یا دستورالعمل ) و خروجی (گزارش ها یا محاسبات ) است . این سیستم ها با استفاده از فناوری هایی نظیر کامپیوتر شخصی ، ورودی ها را پردازش کرده و خروجی ها را به کاربران یا سایر سیستم ها ارسال می کنند .یک مکانیزم بازخورد نیز برای کنترل عملیات ، به سیستم پیوست می شود .همانند هر سیستم دیگری ، یک سیستم اطلاعات دارای افراد ، رویه ها و تسهیلات فیزیکی است که در یک محیط به فعالیت می پردازد. با این که اکثر سیستم های اطلاعاتی ، کامپیوتری شده اند ، الزامی برای این موضوع وجود ندارد.

 

 

 

نحوه خرید



:: برچسب‌ها: سیستم اطلاعات مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تک پروژه

پایان نامه دوره کارشناسی اصول مشتری مداری و مدیریت

قالب:word                                 

تعداد صفحات:62

سال:1394

قیمت:5000t

 

چکیده

توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است . يكي از مهمترين اين دستاوردها كه منجر به افزايش سطح آگاهي جامعه گرديده است، سهولت در دسترسي افراد به حجم وسيعي از اطلاعات گوناگون مي باشد. با افزايش آگاهي افراد جامعه، نيازهاي جامعه نيز افزايش مي يابد. برخي از اين نيازها عبارتند از نيازهاي شهري، اجتماعي، قانوني، فرهنگي و شخصي . بخشي از اين نيازها توسط شركت ها سازمان هاي خصوصي و بخشي ديگر توسط سازمان هاي دولتي مرتفع مي گردد.

امروزه سازمان هاي دولتي در تلاش اند با تكيه بر فن آوريهاي جديد اطلاعاتي ، سازمان را به گونه اي تغيير دهند كه رسالت پاسخگويي به مردم را در كمترين زمان ، با بهترين كيفيت و كمترين هزينه به انجام رسانند و CRM بهترين راه ممكن براي رسيدن به اين مقصود استCRM روابط و ارتباطات درون و برون سازماني را بصورت شفاف تعريف مي نمايد و مزاياي بسياري چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پيوسته و ۲۴ ساعته، كاهش هزينه ها، افزايش بازده و بهره وري را براي سازمان ها به ارمغان مي آورد.

درراستاي تحقق اين امر، مطالب در چهار بخش تنظيم گرديده است:

ü     بخش اول: آشنايي با  CRM

ü     بخش دوم: اخذ تصميم مناسب جهت بكارگيري CRM در سازمان

ü     بخش سوم CRM : جهت سازمان هايي با زمينه هاي متنوع كاري

ü     بخش چهارم: معرفي سازمان هاي موفق بين المللي در بكارگيريCRM

 

نحوه خرید

 



:: برچسب‌ها: اصول مشتری مداری و مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تک پروژه

پایان نامه دوره کارشناسی هوش تجاری

قالب:word                                 

تعداد صفحات:52

سال:1394

قیمت:25000t

 

چکیده
هوش تجاري سالها باما همراه بوده ولی بحث درمورد ان تغییرات چندانی نداشته است پیشرفت اطلاعات وارتباطات مشتریان کاربرد نرم افزارهاي تجاري راتحت تاثیر قرارداده است مصرف کننده ابزار اطلاعات را به راحتی دردست دارد . دسترسی به موبایل، تصاویر سه بعدي ،ماهواره و رسانه هاي گروهی مرزبین کارها و امور شخصی را کمرنگ کرده وروش بهره گیري مصرف کننده از اطلاعات نیز تغییر کرده است امروزه ناکارآمدي سیستمهاي سنتی و توانمندي روزافزون فن آوري نوین اطلاعات سازمانها را وادار به استفاده ازاین فناوریها نموده است . هوش تجاري نه به عنوان یک ابزار یا حتی سیستم بلکه به عنوان یک رویکرد نوین در معماري سازمانی مورد نظر است که شامل مجموعه اي از برنامه هاي کاربردي و تحلیلی است که با استناد پایگاه داده عملیاتی و تحلیلی کمک به اخذتصمیم براي فعالیتهاي هوشمند تجاري  می پردازد.

 

 

دانلود فهرست پایان نامه

 

 



:: برچسب‌ها: هوش تجاری , bi , BI , Business Intelligence ,
:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()

مطالب مفید
لینک مفید